პროდუქციის დაბრუნება / გადაცვლა
პროდუქტის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია, თუ შენაძენი არ შეესაბამება:
- შეძენილ პროდუქტს,
- ხარისხს,
- რაოდენობას.
პროდუქტის დაბრუნების პირობები:
- გადახდის ქვითარი;
- პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
- პროდუქტი წარმოდგენილი პირვანდელი შეფუთვით.
დაბრუნების შესახებ მოთხოვნის დადასტურდების შემთხვევაში, თანხა ანაზღაურდება 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
შენაძენის დაბრუნების შემთხვევაში, კომპანია იღებს ვალდებულებას აანაზღაუროს გადახდილი თანხის 100% თუ:
- პროდუქტის სასაქონლო სახე შენარჩუნებულია და ახლავს ყველა დამატებითი ნაწილი, რაც შესყიდვის დროს იქნა მიღებული.
სატრანსპორტო მომსახურების კომპენსაციის წესი:
მომხმარებლის მიერ პროდუქტის დაბრუნება / შეცვლის შემთხვევაში, კომპანია ანაზღაურებს ადგილზე მიტანის ღირებულებას თუ:
- შენაძენი არ შეესაბამება საიტზე წარმოდგენილი პროდუქტის ტექნიკურ აღწერილობას:
- პროდუქტს აღენიშნება ქარხნული წუნი;
- პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას:
პროდუქციის მიღებისთანავე, შეამოწმეთ შენაძენის მთლიანობა და ხარვეზის არსებობის შემთხვევაში, დაუყოვნებლივ აცნობეთ საინფორმაციო ცენტრს.
პროდუქტის შეცვლის ვადები:
- თუ პროდუქტის შეცვლის შესახებ მოთხოვნა დადასტურდება, კომპანია 5 სამუშაო დღის განმავლობაში მომხმარებელს მიაწვდის იდენტურ პროდუქტს;
- იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი მოცემულ მომენტში არაა ხელმისაწვდომი, კომპანია გადახდილ თანხას აანაზღაურებს სამ სამუშაო დღეში;
- საჭიროების შემთხვევაში, შეძენილი პროდუქტი 3 თვის განმავლობაში შეინახება.
შეკვეთის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია 30 კალენდარული დღის განმავლობაში.
კითხვების შემთხვევაში შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ქოლცენტრს: 032 200 33 33